Questy
Questy hlavní herní linie
- Určují směřování celého příběhu. Tím pádem jsou stejné pro všechny.
- Neplatí pro ně stejný systém odměn schopnost/zlato/předměty jako u ostatních questů. Leckdy nemusí být odměněny vůbec.
- Snaží se svým vzezřením zapůsobit na úplně celé herní prostředí.
Questy vedlejší, skupinové a ziskové
- Příběh určují v mnohem menší míře a může o nich mít povědomí jen malá část hráčů.
- Slouží především k zisku schopností, peněz, vzácných předmětů apod.
- Daly by se také nazvat odpočinkovými, protože jejich nároky na RP bývají (většinou) trochu nižší než u ostatních questů.
Osobní a frakční questy
Jak víte, vytváříme mezi vašimi postavami různá propojení a navazujeme vaši minulost na samotný příběh (Proto potřebujeme vaše životopisy včas!). Z toho vyplývá, že toho musíme i nějak využít. Podoba těchto úkolů je několikerá.
- Dané frakci či jedinci předem. Čili quest, který vám pošleme zpět s upraveným životopisem a max. ještě s dovysvětlením při registraci.
- Papírová podoba během hry. Tzn. bude vám nějakým organizátorem nebo CP předán malý ústřižek papíru, který bude obsahovat základní informace o vašem osobním questu (pochopitelně se může stát, že budete mít s někým osobní quest spojený nebo provázaný)
Volné questy
Volný quest může být jak důležitý pro děj, tak vedlejší, tak osobní. Prakticky je to něco jako osobní quest, ale můžete ho získat bez ohledu na to, co jste za postavu. Typickým příkladem takovéhoto questu je, že naleznete kouzlem zapečetěnou bednu a pouze pokud přijdete na to, jak s ní manipulovat, dostanete se k jejímu obsahu.
Zisk schopností
Způsob získání schopností se dá rozdělit do tří kategorií:
Podle kvality životopisu, kostýmu a výzbroje připadnou hráčům schopnosti. Tyto zisky určí hlavní organizátor nebo jeho zástupce před začátkem samotné hry. Kromě toho z logiky vašeho životopisu také bude určeno, kde je vaše hranice. Např. jste mág, který při vypětí sil způsobí popáleninu - je to váš limit. Až na výjimky se nestane, že byste překonali sami sebe a naučili se vytvářet přímo ohnivé koule.
POZOR! HRÁČ SI ZA SVÉ ZISKY ZODPOVÍDÁ SÁM! POKUD SE O NĚ NEPŘIHLÁSÍTE, KDYŽ VÁM JE ORGANIZÁTOR ZAPOMENE VYDAT, NEDOSTANETE NIC! STEJNĚ JAKO SI MUSÍTE I HERNĚ ŘÍCT, ŽE CHCETE ODMĚNU!
- Vydobyté životopisem, kostýmem a zbraní.
- Vydobyté splněním úkolu.
- Vydobyté roleplayingem (zpravidla vyplaceno přítomnou postavou v podobě organizátora).
Schopnosti získané výbavou
Schopnosti získané splněním úkolu
- V průběhu hry se v prostředí budou vyskytovat postavy, které jsou schopny zadat hráčům nějaký úkol, za nějž je mohou odměnit jednak peněžitě/v naturáliích. A jednak (většinou to bude řečeno předem) nějakou novou schopností. (Např. dostavíte se ke kouzelnému dědečkovi, který vám oznámí, že když mu najdete obrovsky hříbek, aby si ho mohl narazit na hlavu, protože ten starý se mu vytrousil, tak vás jako mága naučí kouzlo, které nikdo jiný než on neumí. Problém nastane, pokud by kouzlo bylo delší než vaše nejdelší - 6 veršů x 4 verše. Pak ho nemůžete použít bez posílení lektvarem. Je zkrátka nad vaše síly.)
- V herním prostředí se dále dají nalézt volné úkoly, které nebudou zadány postavou (např. logický úkol na papíře). V případě rozřešení volného úkolu se (pokud k žádné postavě nebude směřovat) dostavíte za kteroukoliv CP/org. postavou, ta vám schválí vaše řešení a následně vás odmění.
- A nakonec samozřejmě můžete dostat schopnost za splnění svého osobního questu. To bude záviset především na tom, jakým způsobem ho splníte.
Schopnosti získané díky RP
- Pokud hráčovo RP bude velmi kvalitní (velmi dobře odvedená modlitba, magické zaklínání, hodně dobře odehraná situace, aj.), hráč může posílit, přičemž mu to bude sděleno organizátorem.
- Zabitím líté bestie (bosse) ve hře můžete díky zabití dané bestie získat určitý boost, jakoby za HK (Honorable Kill).
POZOR! HRÁČ SI ZA SVÉ ZISKY ZODPOVÍDÁ SÁM! POKUD SE O NĚ NEPŘIHLÁSÍTE, KDYŽ VÁM JE ORGANIZÁTOR ZAPOMENE VYDAT, NEDOSTANETE NIC! STEJNĚ JAKO SI MUSÍTE I HERNĚ ŘÍCT, ŽE CHCETE ODMĚNU!
Žádné komentáře:
Okomentovat